Veelgestelde vragen

We blijven dicht bij u.
Okaïdi informeert u :

  • ZIJN DE WINKELS OPEN?

    Al onze winkels zijn heropend op maandag 11 mei op basis van de nieuwe bepalingen van de regering.

  • WELKE BESCHERMENDE EN SANITAIRE MAATREGELEN HEEFT U GENOMEN IN UW WINKELS?

    Om de veiligheid van ons allemaal te garanderen, hebben we de volgende maatregelen genomen:
    1) Het dragen van een masker is verplicht voor iedereen, werknemers en klanten. We zullen u niet kunnen voorzien van een masker. Wij nodigen u uit om uw eigen masker mee te nemen naar onze winkels.
    2) de versterking van de maatregelen:
    - we beperken het aantal klanten per winkel.
    - De hydro-alcoholische handgel staat tot uw beschikking.
    - Een pad in de winkel is ontworpen om een afstand van 1,5 meter tussen elke persoon, klant of werknemer te garanderen.
    - We desinfecteren regelmatig alle gevoelige contactplaatsen en -objecten.
    - Geretourneerde producten worden geïsoleerd in quarantaine.
    - Wij geven de voorkeur aan betaling per bankkaart.
    3) de noodzakelijke voorzieningen in de winkel
    - Het sluiten van paskamers.
    - De wachtrij is zo ingericht dat de noodzakelijke afstand tussen de personen is verzekerd.

  • UW WEBSITE IS HEROPEND. KAN IK OP UW OKAIDI WEBSITE BESTELLEN? EN WAT IS DE LEVERTIJD?

    Na het invoeren van alle veiligheids- en gezondheidsvoorwaarden die nodig zijn voor de heropening van onze e-commerce activiteit, kunt u nu uw bestelling op okaidi.be plaatsen en laten bezorgen in de Okaidi, Obaibi en Idkids winkels en bij u thuis.
    De gratis thuislevering wordt u aangeboden vanaf 40€ aankoop. Gezien de context, worden de levertijden verlengd en ontvangt u uw bestelling binnen 5 tot 7 dagen bij uw thuis.
    U kunt uw bestelling ook gratis in de winkel laten bezorgen, de bestellingen zijn binnen 5 tot 7 dagen beschikbaar.
    We zullen ons uiterste best doen om u de best mogelijke levertijden te garanderen.

  • HOE KAN IK DE KLANTENSERVICE BEREIKEN?

    Onze klantenservice is momenteel niet telefonisch bereikbaar.
    Het is echter mogelijk om contact met ons op te nemen via het klantenformulier op onze website : https://nl.okaidi.be/contactus

  • IK WIL GRAAG EEN PRODUCT TERUGSTUREN OMDAT IK NIET TEVREDEN BEN MET MIJN AANKOOP. HOE GA IK VERDER?

    Sinds de heropening, kunt u een artikel direct terugbrengen naar de winkel.
    Gezien de context, hebben we de omruiling- en terugbetalingsperiode verlengd tot 30 juni voor alle aankopen die zijn gedaan na maandag 17 februari 2020.

  • MIJN GETROUWHEIDS/VERJAARDAGS/GEBOORTE VOORDEEL VERVALT BINNENKORT. GAAT U DE GELDIGHEIDSPERIODE VERLENGEN?

    Ja, wij hebben de geldigheidsduur van alle lopende voordeelbonnen met nog eens 2 maanden verlengd (voor de voordeelbonnen die uitgegeven zijn vanaf 16 januari tot 15 maart 2020).
    En aarzel niet om het ook te gebruiken op okaidi.be!

  • MIJN KLANTENKAART IS VERLOPEN TIJDENS DE OPSLUITING OF STAAT OP HET PUNT TE VERLOPEN. GAAT UDE GELDIGHEIDSPERIODE VERLENGEN?

    Ja, we zullen de geldigheid van alle klantenkaarten verlengen. Alle niet-verlengde kaarten die tussen 15 maart en 30 juni zijn verlopen/vervallen, worden tot en met 31 juli vernieuwd.
    En aarzel niet om het ook te gebruiken op okaidi.be!

  • MIJN CADEAUBON VERVALT BINNENKORT. GAAT U DE GELDIGHEID ERVAN VERLENGEN?

    Ja, we hebben besloten om de geldigheid van de cadeaubonnen die verlopen zijn (tussen 1 maart en eind mei) met 3 maanden te verlengen. U kunt nu een verlenging van een verlopen cadeaubon direct aanvragen bij de klantenservice via het webcontactformulier. Als uw cadeaubon nog steeds geldig is, dan kunt u hem gebruiken op okaidi.be.