Veelgestelde vragen

We blijven dicht bij u.
Okaïdi informeert u :

  • ZIJN DE WINKELS OPEN?

    Al onze winkels zijn heropend op maandag 11 mei op basis van de nieuwe bepalingen van de regering.

  • WELKE BESCHERMENDE EN SANITAIRE MAATREGELEN HEEFT U GENOMEN IN UW WINKELS?

    Om de veiligheid van ons allemaal te garanderen, hebben we de volgende maatregelen genomen:
    1) Het dragen van een masker is verplicht voor iedereen, werknemers en klanten. Het is verplicht vanaf 12 jaar. We zullen u niet kunnen voorzien van een masker. Wij nodigen u uit om uw eigen masker mee te nemen naar onze winkels.
    2) de versterking van de maatregelen:
    - we beperken het aantal klanten per winkel.
    - De hydro-alcoholische handgel staat tot uw beschikking.
    - Een pad in de winkel is ontworpen om een afstand van 1,5 meter tussen elke persoon, klant of werknemer te garanderen.
    - We desinfecteren regelmatig alle gevoelige contactplaatsen en -objecten.
    - Geretourneerde producten worden geïsoleerd in quarantaine.
    - Wij geven de voorkeur aan betaling per bankkaart.
    3) de noodzakelijke voorzieningen in de winkel
    - Het sluiten van paskamers.
    - De wachtrij is zo ingericht dat de noodzakelijke afstand tussen de personen is verzekerd.


    Deze beschermings- en hygiënische maatregelen zijn allemaal gecertificeerd door het Bureau Véritas op 7 mei 2020 in Frankrijk. Dit certificaat toont aan dat het merk Okaidi Obaibi alle noodzakelijke preventie instructies heeft geïmplementeerd en aangepast aan de Co-Vid19 risicomanagement voor alle Okaidi Obaibi winkels wereldwijd.
    Zie certificaat

  • KAN IK OP UW OKAIDI WEBSITE BESTELLEN? EN WAT IS DE LEVERTIJD?

    Na het invoeren van alle veiligheids- en gezondheidsvoorwaarden die nodig zijn voor de heropening van onze e-commerce activiteit, kunt u nu uw bestelling op okaidi.be plaatsen en laten bezorgen in de Okaidi, Obaibi en Idkids winkels en bij u thuis.
    De gratis thuislevering wordt u aangeboden vanaf 50€ aankoop. Gezien de context, worden de levertijden verlengd en ontvangt u uw bestelling binnen 4 tot 6 dagen bij uw thuis.
    U kunt uw bestelling ook gratis in de winkel laten bezorgen, de bestellingen zijn binnen 2 tot 5 dagen beschikbaar.
    We zullen ons uiterste best doen om u de best mogelijke levertijden te garanderen.

  • HOE KAN IK DE KLANTENSERVICE BEREIKEN?

    Onze klantenservice is telefonisch en per e-mail bereikbaar via ons contactformulier: https://nl.okaidi.be/contactus
    De openingsuren van onze telefonische klantendienst zijn aangepast, rekening houdend met de geldende gezondheidsmaatregelen ter bescherming van onze medewerkers.
    De klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 10.00 uur tot 17.30 uur.

  • IK WIL GRAAG EEN PRODUCT TERUGSTUREN OMDAT IK NIET TEVREDEN BEN MET MIJN AANKOOP. HOE GA IK VERDER?

    Sinds de heropening, kunt u een artikel direct terugbrengen naar de winkel.
    Gezien de context, zijn de termijnen voor de retour en de terugbetaling van alle aankopen die na maandag 17 februari 2020 zijn gedaan, verlengd tot 30 juni. Het is dus niet meer mogelijk om artikelen die voor de lockdown van onze winkels zijn gekocht te komen terugbrengen of om te ruilen. De periode van omruilen en terugbrengen is opnieuw 30 dagen vanaf de datum van aankoop.

  • MIJN LOYALITEITS-/VERJAARDAGS EN GEBOORTECADEAUBON IS TIJDENS DE LOCKDOWN PERIODE VERLOPEN. HEEFT U DE GELDIGHEIDSPERIODE VERLENGD?

    Ja, we hebben de geldigheid van alle cadeaubonnen die voor en tijdens de lockdown periode zijn uitgegeven met 2 maanden verlengd. Alle loyaliteitsbonnen die in mei en juni vervallen, zijn ook met 2 maanden verlengd.
    En aarzel niet om het ook te gebruiken op okaidi.be!

  • MIJN KLANTENKAART IS VERLOPEN TIJDENS DE LOCKDOWN. HEEFT U DE GELDIGHEIDSDUUR ERVAN VERLENGD?

    Ja, we hebben de geldigheid van alle klantenkaarten verlengd. Alle niet-verlengde kaarten die tussen 15 maart en 30 juni zijn verlopen, zijn tot en met 31 juli vernieuwd.
    En aarzel niet om het ook te gebruiken op okaidi.be!

  • MIJN CADEAUBON IS VERLOPEN TIJDENS DE LOCKDOWN. HEEFT U DE GELDIGHEIDSDUUR ERVAN VERLENGD?

    Ja, we hebben besloten om de geldigheid van de cadeaubonnen die verlopen zijn tussen 1 maart en eind mei met 3 maanden te verlengen. U kunt nu een verlenging van een verlopen cadeaubon direct aanvragen bij de klantenservice via het webcontactformulier of telefonisch. Als uw cadeaubon nog steeds geldig is, dan kunt u hem gebruiken op okaidi.be.