Veelgestelde vragen

We blijven dicht bij u.
Okaïdi informeert u :

  • HOELANG ZIJN DE OKAÏDI WINKELS GESLOTEN?

    Al onze winkels zijn tot nader order gesloten.

  • KAN IK OP UW WEBSITE OKAIDI.BE BESTELLEN?

    Nee, het is niet meer mogelijk om een bestelling te plaatsen op onze website okaidi.be, omdat we de beslissing hebben genomen om onze magazijnen te sluiten, uit solidariteit en veiligheidsmaatregelen voor onze werknemers en hun families.

  • WAAROM IS DE KLANTENDIENST NIET MEER BESCHICKBAAR?

    Volgens de geldende regels ter bescherming van onze medewerkers, hebben we tot nader order onze afdeling klantendienst moeten sluiten vanwege een bewezen geval van COVID-19 binnen de afdeling klantendienst

  • MIJN BESTELLING IS IN DE WINKEL AFGELEVERD, HOE KAN IK DEZE ONTVANGEN?

    Als uw bestelling in onze winkel is aangekomen voordat onze winkels zijn gesloten, bewaren wij deze in onze winkel voor de tijd van de heropening. U kunt het ophalen als uw winkel weer open gaat. We zullen u op dat moment meer informatie communiceren over uw bestelling.

  • MIJN BESTELLING MOET IN DE WINKEL WORDEN AFGELEVERD, HOE KAN IK DEZE ONTVANGEN?

    Voor alle bestellingen die na de sluiting van onze winkels worden geplaatst, worden deze bestellingen zo snel mogelijk direct bij u thuis geleverd. De 1ste leveringen vertrekken vanaf deze donderdag 19 maart en de laatste leveringen komen voor de 30ste maart laatste termijn aan.

  • IK HEB ONLANGS MIJN BESTELLING GEPLAATST OP UW WEBSITE OKAIDI.BE. ZAL IK GELEVERD WORDEN?

    Ons kleine team van magazijnmedewerkers doen hun uiterste best om de bestellingen die in de afgelopen dagen zijn geplaatst te behandelen en te verzenden. De levertijd kan langer duren dan normaal.

  • IK WIL GRAAG EEN PRODUCT TERUGSTUREN OMDAT IK NIET TEVREDEN BEN MET MIJN AANKOOP. HOE GA IK VERDER?

    Wij nodigen u uit om uw product(en) te bewaren en het product aan ons terug te sturen als onze winkels weer opengaan. Wij zullen u uiteraard begrip tonen als uw retour buiten onze retourbeleid 'aangegeven tijdslimiet' plaatsvindt. Wij nodigen u ook uit om uw product(en) in het geval van een retourzending per post te bewaren voor terugzending naar het magazijn.

  • MIJN GETROUWHEIDS/VERJAARDAGS/GEBOORTE VOORDEEL VERVALT BINNENKORT. GAAT U DE GELDIGHEIDSPERIODE VERLENGEN?

    Ja, wij hebben de geldigheidsduur van alle lopende voordeel bonnen met nog eens 2 maanden verlengd (voor voordeelbonnen uitgegeven van 16 januari tot 15 maart 2020).

  • MIJN IDTROC-CADEAUBON IS SLECHTS 2 MAANDEN GELDIG. GAAT U DE GELDIGHEIDSPERIODE VERLENGEN?

    Ja, we zullen natuurlijk uw cadeaubon verlengen. Het zal worden verlengd met 2 maanden vanaf de heropening van onze winkels. En aarzel niet om deze ook op okaidi.be te gebruiken!