DE MEEST GESTELDE VRAGEN

SANITAIRE MAATREGELEN OMTRENT COVID-19:

  • HOE LANG ZIJN DE OKAÏDI-WINKELS GESLOTEN?

    Al onze winkels sluiten op 1/11/2020 's avonds voor onbepaalde tijd.
  • KAN IK OP UW WEBSITE OKAIDI.BE BESTELLEN?

    Ja, het is altijd mogelijk om een bestelling te plaatsen op de website okaidi.be. Wij informeren u dat het Bpost-netwerk momenteel verzadigd is, wij zijn genoodzaakt de thuisbezorging voor onbepaalde tijd stop te zetten.
  • MIJN BESTELLING IS IN DE WINKEL GELEVERD, HOE KAN IK DEZE OPHALEN?

    Als uw bestelling in de winkel is aangekomen, dan houden we hem in de winkel totdat hij weer open gaat. U kunt het ophalen als uw winkel weer open gaat. We geven u meer details over de termijn op dat moment.
  • MIJN BESTELLING MOET IN DE WINKEL WORDEN AFGELEVERD, HOE HAAL IK HEM OP?

    Voor alle bestellingen die nog niet zijn verzonden, worden deze bestellingen zo snel mogelijk direct bij u thuis geleverd. De eerste leveringen zullen aankomen vanaf maandag 02/11/2020.
  • IK HEB ONLANGS MIJN BESTELLING OP UW WEBSITE OKAIDI.BE GEPLAATST. ZAL IK GELEVERD WORDEN?

    Ja, we zullen ons uiterste best doen om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te krijgen.
  • IK WIL EEN PRODUCT TERUGSTUREN OMDAT IK NIET TEVREDEN BEN MET MIJN AANKOOP. HOE GA IK VERDER?

    Wij nodigen u uit om uw product(en) te bewaren en het product (de producten) aan ons terug te sturen als onze winkels weer opengaan. Houd er rekening mee dat retourzendingen verlengd tot 02/01/2021.

MIJN OKAIDI-ACCOUNT:

  • HOE MAAK IK EEN ACCOUNT AAN?

    Als u op de account icoon boven in het menu klikt, kunt u een account creëren als u er geen hebt.
    In de rubriek “Een account aanmaken” kunt u dan een account aanmaken op basis van uw e-mailadres of uw getrouwheidsnummer.
    Het getrouwheidsnummer staat op de achterkant van uw getrouwheidskaart en op uw kassabon. Indien u problemen zou hebben om uw getrouwheidskaart te koppelen, staat onze klantenservice ter uw beschikking om u te helpen.
  • HOE KAN IK MIJN E-MAILADRES WIJZIGEN?

    Om uw e-mailadres te wijzigen, neemt u contact op met de klantenservice via het contactformulier. Dit doet u door hier te klikken.
  • HOE GA IK NAAR MIJN PERSOONLIJKE GEGEVENS?

    Om de modaliteiten voor de verwerking van de persoonsgegevens te bekijken, kunt u de rubriek “Persoonsgegevens” raadplegen.
  • HOE BEHEER IK MIJN ABONNEMENTEN EN ABONNEMENTANNULERINGEN VOOR HET GETROUWHEIDSPROGRAMMA EN DE NIEUWSBRIEVEN?

    - Abonnement
    Commerciële nieuwsbrieven:
    Dit vertegenwoordigt 1 abonnement per merk. Om de nieuwsbrieven voor elk van onze merken Okaidi-Obaibi, Oxybul ontwikkeling en spelen en Idkids te ontvangen, moet u een e-mailadres en/of gsm-nummer vermelden (mobiel telefoonnummer?) in elk van de merken in de winkel of op de website. Ga naar uw webaccount, rubriek "Uw nieuwsbrief en sms". Vink [ja] in de bijhorende vakjes.
    Zonder deze informatie ontvangt u geen mededelingen over onze product- en commerciële aanbiedingen van elk merk.

    Getrouwheidsnieuwsbrieven:
    Dit verloopt tegelijkertijd voor alle merken Okaidi-Obaibi, Oxybul ontwikkeling en spelen en Idkids door eenvoudigweg een e-mailadres en/of gsm-nummer te vermelden (mobiel telefoonnummer) in de winkel of op de website. Ga naar uw webaccount, rubriek "Uw nieuwsbrief en sms". Als er geen contactkanaal vermeld is, kunt u geen mededelingen ontvangen waarin u informatie vindt over de beschikbaarheid van uw voordelen.


    - Het abonnement stopzetten:
    Commerciële nieuwsbrief:
    Het abonnement stopzetten gebeurt per merk. U moet dus naar elk van de merken gaan waar u geabonneerd bent, in de winkels of op de websites. Ga naar uw accounts, rubriek "Uw nieuwsbrief en sms". Vink [nee] in de bijhorende vakjes.

    Getrouwheidsnieuwsbrief:
    Dit gebeurt tegelijkertijd voor alle merken, in de winkel of door aan te melden aan uw webaccount, rubriek "Uw nieuwsbrief en sms". Vink [nee] in de bijhorende vakjes.
  • VOOR AANVULLENDE VRAGEN OVER HET GETROUWHEIDSPROGRAMMA

    Voor alle vragen over het getrouwheidsprogramma kunt u terecht in de rubriek “Neem contact met ons op”. Vul daar de gevraagde informatie in en kies het thema "Getrouwheidsprogramma" in het veld "Betreft" en kies vervolgens in de thema's die in het veld "Onderwerp" worden voorgesteld. Uw vraag zal behandeld worden door de dienst klantenservice die u zo snel mogelijk een antwoord bezorgd.

MIJN BESTELLING:

  • HOE KAN IK EEN BESTELLING PLAATSEN OP DE SITE OKAIDI.BE?

    U moet over een klantenaccount op onze website beschikken, zodat u zich er kunt aanmelden vervolgens een selectie maken in de artikelen die u in uw winkelmandje wilt leggen.
    Zodra u uw klantenaccount hebt gecreëerd of aangemeld bent bij deze klantenaccount, kunt u de producten selecteren die u wilt bestellen, door op het vakje "Toevoegen aan mandje" te klikken. De geselecteerde producten worden vervolgens weergegeven in het tabblad "Winkelmandje".
    Vanaf uw winkelmandje kunt u dan de details van de bestelling controleren (de producten, hoeveelheden, de prijs, de maat, de kleur).
  • HOE GEBRUIK IK EEN PROMOCODE VOOR MIJN BESTELLING?

    Rechtstreeks in uw mandje wordt u uitgenodigd om een promocode in te vullen als u er een heeft, als u het vakje "Ik heb een promocode" aanvinkt voordat u uw winkelmandje bevestigt.
  • WAT MOET IK DOEN ALS IK MIJN WINKELMANDJE HEB GEVULD VOORDAT IK ME IN MIJN KLANTENACCOUNT HEB AANGEMELD?

    Op het moment dat u uw mandje bevestigt, wordt u uitgenodigd om u aan te melden of uw klantenaccount aan te maken, indien u dat nog niet had gedaan.
  • HOE KAN IK EEN BESTELLING ANNULEREN OF WIJZIGEN?

    Zodra een bestelling werd gevalideerd, verstuurd en betaald, kan deze niet meer geannuleerd of gewijzigd worden.
  • WELKE BETAALMOGELIJKHEDEN ZIJN ER?

    Op onze website worden verschillende betaalmogelijkheden aanvaard:
    • betaling met betaalkaart (Visa, Eurocard/Mastercard, Mister Cash/Bancontact),
    • betaling via PayPal,
    • geschenkkaarten van Okaïdi / Oxybul / IDKIDS,
    • getrouwheidsvoordelen van Okaïdi / Oxybul / IDKIDS

DE LEVERING VAN MIJN BESTELLING:

  • WELKE MOGELIJHEDEN ZIJN ER EN WAT ZIJN DE LEVERINGSTERMIJNEN?

    Voor de levering in België, kunt u uit de volgende leveringsmogelijkheden kiezen:
    • in de winkel - Gratis binnen de 45 dagen
    • thuis - Internationale Colissimo: € 5,90. De levering is gratis vanaf een aankoop van € 50 binnen de 4 tot 5 dagen (aanbod geldig tot 31/12/2020).
    Om meer te weten over de leveringsmogelijkheden en -termijnen, nodigen we u uit om naar de rubriek “Onze leveringsmodi” te gaan op onze website.
  • IN WELKE LANDEN LEVERT U?

    Op dit moment leveren we enkel in België vanaf de website okaidi.be.
    We leveren ook in 7 andere landen. Hiervoor nodigen we u uit om u aan te melden op de onderstaande websites:
  • IK HEB GEKOZEN VOOR LEVERING IN DE WINKEL, HOE WORD IK OP DE HOOGTE GEBRACHT DAT MIJN BESTELLING BESCHIKBAAR IS EN HOE KAN IK ZE GAAN OPHALEN?

    Zodra uw pakketje in de winkel aankomt, wordt u automatisch op de hoogte gebracht via e-mail of sms. Uw pakje blijft gedurende 1 maand beschikbaar in de winkel.
  • J'AI PASSÉ COMMANDE SUR VOTRE SITE. COMMENT SUIVRE LA LIVRAISON DE MA COMMANDE ?

    Connectez-vous à votre compte client sur notre site web, puis allez dans la rubrique “Vos commandes”. En cliquant sur la commande concernée, vous verrez apparaître le détail de la commande, ainsi que le bouton “Suivre ce colis”. De plus, dans l'email de confirmation d'expédition de votre commande, vous aurez également accès à ce suivi de livraison.

RETOUR / OMWISSELEN VAN MIJN BESTELLING :

  • IK WIL GRAAG EEN/MEERDERE OP DE WEBSITE BESTELD(E) PRODUCT(EN) OMWISSELEN OMDAT IK NIET TEVREDEN BEN OVER MIJN AANKOOP. HOE GA IK TE WERK?

    U kunt een of meerdere artikelen omwisselen binnen een termijn van 30 dagen vanaf ontvangst van de bestelling en op vertoon van uw factuur of aankoopbon:
    - in de winkel: indien het artikel dat u kiest, duurder is, kunt u het verschil betalen via elk betaalmiddel dat in uw Okaïdi-boetiek dat wordt aanvaard. Omwisselen is enkel mogelijk via een retour in de boetiek.

    De termijn om in de winkel om te wisselen is sinds 09/10/2020 uitzonderlijk verlengd om uw artikelen om te wisselen tot 02/01/2021 op vertoon van uw aankoopbewijs (factuur of aankoopbon).
  • IK WIL GRAAG EEN/MEERDERE OP DE WEBSITE BESTELD(E) PRODUCT(EN) RETOURNEREN OMDAT IK NIET TEVREDEN BEN OVER. HOE GA IK TE WERK?

    U kunt een of meerdere artikelen retourneren binnen een termijn van 30 dagen vanaf ontvangst van de bestelling:
    - in de winkel : in de Okaïdi-Obaïbi-boetiek van uw keuze (België).
    Het volstaat om uw elektronische factuur mee te nemen, die u via de website in uw klantenaccount vindt.
    De winkel betaalt het of de artikel(en) terug volgens de prijs die op uw factuur wordt weergegeven (eventueel met verrekening van kortingen).
    e terugbetaling verschijnt op de gekoppelde rekening van de betaalwijze die werd gebruikt om de bestelling te betalen. Deze is zichtbaar binnen een termijn van 4-5 werkdagen (termijn tussen banken). Indien werd betaald met een geschenkkaart en/of voordeelcheque, kan de terugbetaling enkel gebeuren door de uitgifte van een nieuwe geschenkkaart en/of voordeelcheque door onze dienst klantenservice. Dit gebeurt binnen een termijn van 7 tot 10 dagen. De winkel onderneemt de stappen bij de klantenservice om een nieuwe geschenkkaart en/of voordeelcheque op te maken.

    - naar onze opslagplaats : u kunt de retour rechtstreeks aangeven vanaf uw Okaïdi-rekening. Hiervoor meldt u zich aan op uw account, gaat u naar het tabblad "mijn bestellingen" en maakt u een retourbon aan. Volg de procedure en selecteer hierbij de terug te sturen artikelen. Voor elke retourzending naar de opslagplaats verzoeken we u om in uw pakje de af te drukken retourbon toe te voegen.
    Okaidi Service Retour Web
    Entrepôt IDLOG – OKAIDI/OBAIBI
    15 rue PICAVET
    59115 LEERS

    - Indien u een retourzending via de post verstuurt, zijn de retourkosten voor uw rekening.

    Zodra uw retourzending werd ontvangen en gecontroleerd, of als er een bewijs van verzending van uw retourzending werd voorgelegd, wordt de terugbetaling van uw geretourneerde product(en) verwerkt door creditering van uw betaalkaart of PayPal-account, die werd gebruikt om uw bestelling initieel te betalen. Indien de betaling gebeurde via geschenkkaart of voordeelcheque, kan de terugbetaling enkel worden uitgevoerd door de uitgifte van een nieuwe geschenkkaart of voordeelcheque.

    De termijn om artikelen te retourneren in de winkel, en de post werd sinds 09/10/2020 uitzonderlijk verlengd, om uw artikelen te retourneren tot 02/01/2021 op vertoon van uw aankoopbewijs (factuur of aankoopbon).
  • HOE ZIT HET MET DE LEVERINGSKOSTEN EN RETOURKOSTEN ALS IK EEN DEEL VAN OF DE VOLLEDIGE BESTELLING WIL RETOURNEREN?

    De eventuele initiële leveringskosten worden integraal terugbetaald, maar enkel wanneer de bestelling volledig wordt geretourneerd.
    OKAIDI is overigens niet verplicht om aanvullende kosten terug te betalen indien u uitdrukkelijk hebt gekozen voor een duurdere leveringswijze dan deze die standaard door OKAIDI wordt aangeboden. De retourkosten zijn voor uw rekening, evenals eventuele aanvullende kosten voor verzending (kost voor specifieke verzending door de aard van bepaalde artikelen die niet op een normale wijze door de post kunnen teruggestuurd worden).
  • HOE GA IK NAAR DE FACTUUR VAN MIJN BESTELLING?

    Meld u aan op uw klantenaccount, ga naar het tabblad "Uw bestellingen" en kik op de betrokken bestelling om het detail van de ontvangen producten te kennen. De knop “Factuur” staat ter uw beschikking in het detail van de bestelling.
  • HOE MAAK IK MIJN RETOURBON AAN?

    Meld u aan op uw klantenaccount, ga naar het tabblad "Uw bestellingen" en kik op de betrokken bestelling om het detail van de ontvangen producten te kennen.
    Binnen een termijn van 30 dagen hebt u toegang tot de knop "Een of meerdere artikelen retourneren" om het/de artikel(en) die u wilt retourneren te selecteren, samen met de reden van de retour van dit/deze artikel(en). Klik dan op "Een retour aanmaken" om de retourmodus te kiezen (winkel, of de post).
    Nadat uw retourbon is aangemaakt, moet u enkel nog klikken op de rubriek "Uw retourzendingen" om deze retourbon te kunnen afdrukken.

HET GETROUWHEIDSPROGRAMMA:

  • WAT ZIJN DE VOORDELEN VAN HET GETROUWHEIDSPROGRAMMA?

    • Uw getrouwheidsprogramma voor slechts € 4 per jaar, om de kinderen waar u van houdt een plezier te doen, te genieten van exclusieve voordelen die geldig zijn bij Obaïbi, Okaïdi, Oxybul en ÏDKIDS.
    • Uw getrouwheidsprogramma is geldig in onze marken Okaidi-Obaibi, Oxybul ontwikkeling en spelen en ÏDKIDS, zowel in de winkels als op onze websites okaidi.be, oxybul.com.
    • Heel het jaar lang krijgt u 3 soorten voordelen (getrouwheidsvoordeel van € 8 telkens wanneer u 200 punten gespaard hebt, 1 eenmalig verjaardagsvoordeel van € 8 per kind (en per getrouwheidsprogramma), 1 geboortevoordeel van € 8.
    • Toegang tot de privéverkopen van Okaidi-Obaibi, Oxybul ontwikkeling en spelen en ÏDKIDS.
    • Uw voordelen zijn geldig op alle producten en cumuleerbaar met elk aanbod.
    • Toegang tot de Ïdtroc-verkopen
  • HOE LID WORDEN VAN HET GETROUWHEIDSPROGRAMMA EN HOE HET ABONNEMENT VERLENGEN?

    Aansluiten bij het getrouwheidsprogramma kan: in een winkel van Okaïdi, Oxybul, ÏDKIDS of op onze websites:
    - U kunt zich rechtstreeks vanaf onze website of tijdens uw bestelling in de bevestigingsstap van het winkelmandje aansluiten bij het programma / het getrouwheidsprogramma verlengen door te klikken op "Lid worden" in het kader “GETROUWHEIDSPROGRAMMA“ of vanaf de startpagina van uw klantenaccount in de ruimte “Uw getrouwheidsprogramma”.
  • HOE KAN IK EEN GETROUWHEIDSKAART AAN MIJN KLANTENACCOUNT KOPPELEN?

    Indien u zich in een winkel van Okaïdi, Oxybul ontwikkeling en spelen of ÏDKIDS hebt aangesloten bij het getrouwheidsprogramma, kunt u uw kaart koppelen aan uw webaccount, door het kaartnummer in de klantenaccount in te geven of wanneer u uw account aanmaakt. Het getrouwheidsnummer staat op de achterkant van uw getrouwheidskaart en op uw kassabon. Indien u problemen zou hebben om uw getrouwheidskaart te koppelen, staat onze klantenservice ter uw beschikking om u te helpen.
  • HOE LANG IS MIJN GETROUWHEIDSPROGRAMMA GELDIG?

    Uw getrouwheidsprogramma is 12 maanden geldig.
  • WAAR STAAN MIJN PUNTEN VOOR?

    Voor elke aankoop in onze merken Okaidi-Obaibi, Oxybul ontwikkeling en spelen en ÏDKIDS, in de winkel of op onze sites, spaart u punten op uw getrouwheidsaccount: 1 euro aankoop = 1 punt.
    Het saldo van de punten dat voor elk merk zichtbaar is (in de winkels of op de sites) is het saldo voor alle merken, voor zover al uw getrouwheids- en webaccounts gekoppeld zijn aan dezelfde getrouwheidskaart.
  • HOE SPAAR IK PUNTEN?

    Alle producten geven recht op punten, met uitzondering van boeken en cd-roms.
    De punten worden toegekend exclusief verzendkosten, recupel-bijdrage. Indien met een geschenkkaart betaald wordt, worden er geen punten toegekend.
  • HOE RAADPLEEG IK MIJN PUNTENSALDO?

    U kunt uw puntensaldo raadplegen door u aan te melden in uw klantenaccount.
    De punten worden 2 tot 3 dagen na een aankoop in de winkel of 2 tot 3 dagen na verzending van uw internetbestelling gecrediteerd.
    In de winkel staat uw puntensaldo onderaan uw kassabon vermeld.
    U kunt het saldo van uw punten ook raadplegen op de website oxybul.com.
  • WAT GEBEURT ER MET MIJN GESPAARDE GETROUWHEIDSPUNTEN WANNEER MIJN GETROUWHEIDSPROGRAMMA NA 12 MAANDEN VERSTRIJKT?

    Uw gespaarde getrouwheidspunten blijven 12 maanden na het verstrijken van uw getrouwheidsprogramma geldig, indien u dit getrouwheidsprogramma niet verlengt.
    U spaart tijdens deze periode dat het getrouwheidsprogramma niet wordt verlengd, geen nieuwe punten meer.
    Indien het getrouwheidsprogramma 12 maanden na het verstrijken niet wordt verlengd, worden uw punten geschrapt.
  • HOE ONTVANG IK MIJN VOORDEELCHEQUES?

    U kunt uw voordeelcheques via e-mail of via sms ontvangen. Via onze website en uw klantenaccount kunt u bepalen op welke wijze u ze wenst te ontvangen (vanaf de rubriek "Uw nieuwsbrief en sms") of in de winkel.

    - Getrouwheidsvoordeel: € 1 = 1 punt
    Zodra u bij Okaïdi, Oxybul ontwikkeling en spelen ÏDKIDS 200 punten hebt verzameld, ontvangt u een getrouwheidscheque van € 8.

    - Verjaardagsvoordeel:
    U ontvangt een verjaardagscheque van € 8 per enfant voor elk van uw kinderen van 1 tot en met 12 jaar, met een beperking van 6 verjaardags- of geboortevoordelen over een lidmaatschapsperiode van 12 maanden.
    Om uw verjaardagscheques te ontvangen, vermeldt u uw kinderen bij de aanmaak van de klantenaccount of voegt u uw kinderen in uw klantenaccount toe in de rubriek "Uw persoonlijke gegevens”, daarna "Uw kinderen".
    45 dagen voor de verjaardag van elk kind ontvangt u via e-mail of sms een verjaardagsvoordeel van € 8, geldig in alle winkels op de websites okaidi.be of oxybul.com. Deze verjaardagscheque is geldig vanaf de ontvangst ervan via e-mail of sms en tot 15 dagen na de verjaardag van uw kind.

    - Geboortevoordeel:
    U ontvangt een geboortecheque van € 8 wanneer het gezin een nieuw kind verwelkomt. Om uw geboortevoordeel te ontvangen, vermeldt u de geboorte van uw kind tussen de 1ste en 6de maand na de aanmaak van uw klantenaccount of voegt u een nieuwe geboorte toe in uw klantenaccount in de rubriek "Uw persoonlijke informatie", daarna "Uw kinderen”. In geval van meerdere geboortes (tweelingen, drielingen...) zal per kind 1 voordeel worden toegekend, op voorwaarde dat elk kind geregistreerd wordt.
    U ontvangt automatisch binnen de 3 dagen na vermelding van de geboortedatum een geboortevoordeel van € 8 via e-mail of sms, dat 2 maanden geldig is in alle winkels of op de websites okaidi.be of oxybul.com
  • WELKE GEBRUIKSVOORWAARDEN GAAN MET DEZE VOORDEELCHEQUES GEPAARD?

    De voordeelcheques voor getrouwheid, verjaardag en geboorte zijn cumuleerbaar met alle andere aanbiedingen, met een beperking van 3 voordelen per aankoop. Ze kunnen niet omgewisseld of terugbetaald worden. Ze zijn niet geldig in de fabriekswinkels.
  • HOE LANG ZIJN MIJN VOORDEELCHEQUES GELDIG?

    De voordeelcheques zijn 2 maanden geldig vanaf hun uitgiftedatum.
  • HOE GEBRUIK IK MIJN VOORDELEN VOOR GETROUWHEID, VERJAARDAG, GEBOORTE?

    - Op de website okaidi.be: U kunt uw voordeelcheques gebruiken wanneer u uw bestelling betaalt.
    Als u aangemeld bent in uw account wordt bij de betaling automatisch een lijst weergegeven met de voordeelcheques waarover u beschikt. Vink de voordelen aan die u wenst te gebruiken en rond vervolgens uw betaling af met betaalkaart, PayPal of geschenkkaart.

    - In de winkel:
    Toon aan de kassa het voordeel dat u via e -mail of sms hebt ontvangen. U kunt ook uw naam, voornaam, postcode vermelden en melden dat u een voordeel wenst te gebruiken.

    Uw getrouwheidscheques kunnen ook gebruikt worden bij Oxybul of bij ÏDKIDS, in de winkel of op de websites.
  • WAT MOET IK DOEN ALS IK MIJN VOORDEELCHEQUES NIET ONTVANGEN HEB?

    Indien u uw getrouwheidsvoordelen niet hebt ontvangen, nodigen we u uit om de klantenservice te benaderen: Ga naar de pagina “Contact met ons opnemen” en kies het thema "Getrouwheidsprogramma" in het veld "Betreft", daarna “Voordelen geboorte, verjaardag of getrouwheid” in het veld “Onderwerp”.

    De voordeelcheques kunnen niet omgewisseld of terugbetaald worden. Indien u een voordeelcheque hebt gebruikt voor een bestelling en artikelen retourneert, zullen de gebruikte en gecontroleerde getrouwheidsvoordelen voor de terugbetaling in de vorm van punten opnieuw gecrediteerd worden op de getrouwheidskaart.
    Het is niet mogelijk om voordelen te gebruiken om een e-geschenkkaart op de website of een fysieke geschenkkaart in de winkel te kopen.

DE GESCHENKKAARTEN:

  • HOE GEBRUIK IK MIJN GESCHENKKAART?

    Om de kaart te gebruiken, hebt u de keuze: in een of meerdere keren, op okaidi.be of in de winkel en kan ook aangevuld worden met een ander betaalmiddel.

    In de winkel volstaat het om aan de kassa uw fysieke geschenkkaart of het nummer van uw e-cadeaukaart te tonen (19 cijfers van uw kaart en de pincode van 4 cijfers), die u via e-mail hebt ontvangen nadat u uw bestelling hebt bevestigd.
    Op onze website kiest u gewoonweg de optie "OKAIDI GESCHENKKAART" op het moment van de betaling. Vervolgens moet u enkel nog de 19 cijfers van uw kaart en uw pincode van 4 cijfers (op de achterkant van uw kaart als u ze in de winkel hebt gekocht of in de bevestigingsmail als u uw kaart hebt gekocht via okaidi.be)
    - Indien u uw bestelling met meerdere cadeaukaarten van Okaïdi wilt betalen: nadat u uw eerste kaart hebt geregistreerd, krijgt u de mogelijkheid om een tweede toe te voegen in de volgende stap. We aanvaarden maximaal 2 geschenkkaarten per bestelling.
    - Indien het bedrag van uw bestelling lager is dan het totale bedrag van uw Okaïdi-cadeaukaarten, zal het bedrag van uw bestelling volledig van uw cadeaukaarten worden afgetrokken. Het saldo blijft beschikbaar en kunt u later opnieuw gebruiken.
    - Indien het bedrag van uw bestelling hoger is dan het totale bedrag van uw Okaïdi-cadeaukaarten, kunt u de rest betalen met uw betaalkaart, PayPal of een andere Okaïdi-cadeaukaart.
  • HOE KAN IK HET SALDO VAN MIJN GESCHENKKAART ZIEN?

    Om het saldo van uw geschenkkaart te raadplegen, gaat u gewoon naar de rubriek “Geschenkkaart” op onze website. In de ruimte “Hebt u al een geschenkkaart?” kunt u de 19 cijfers van uw kaart en uw pincode van 4 cijfers vermelden (op de achterkant van uw kaart als u deze in de winkel hebt gekocht of in de bevestigingsmail als u uw kaart hebt aangekocht via okaidi.be), druk daarna op “Bevestigen”.
  • HOE LANG KAN IK MIJN GESCHENKKAART GEBRUIKEN?

    U hebt 1 jaar de tijd om uzelf een plezier te gunnen, in één of meerdere keren, in alle winkels van Okaïdi, Oxybul of ÏDKIDS in België en op de website "www.okaidi.be"
  • WAT MOET IK DOEN ALS IK MIJN GESCHENKKAART VERLOREN BEN OF ALS ZE BESCHADIGD OF GESTOLEN IS? OF ALS IK ZE NIET MEER WIL GEBRUIKEN?

    De kaart staat niet op naam, kan niet worden omgewisseld, vervangen, naar een rekening gecrediteerd worden en kan niet terugbetaald worden, zelfs niet in geval van verlies, diefstal, beschadiging of verstreken vervaldatum.
  • WAT HOUDT DE E-GESCHENKKAART IN?

    Dit is een geschenkkaart in niet-materiële vorm, voor een bedrag tussen 10 en 150 euro.
    De e-geschenkkaart is uitsluitend beschikbaar op onze website okaidi.be. U kunt het bedrag van deze e-geschenkkaart kiezen op het moment dat u ze via onze website bestelt.
    Voor meer informatie over de e-geschenkkaart die u via onze website kunt bestellen, nodigen we u uit om naar de rubriek “Geschenkkaart” van de website te toevoegen
  • HOE ONTVANG IK EEN E-GESCHENKKAART ALS IK DEZE AANKOOP?

    Indien u een e-geschenkkaart koopt, wordt deze u toegestuurd via e-mail met vermelding van de 19 cijfers van uw kaart en de pincode van 4 cijfers, nadat uw bestelling met deze e-geschenkkaart werd bevestigd.

ÏdTroc :

  • WAT HOUDT ÏDTROC IN? WANNEER VINDT DE VOLGENDE ÏDTROC-ACTIE PLAATS?

    We nodigen u uit om op onze website naar de rubriek “ÏDTROC” te gaan voor meer informatie.
    U ziet er de data en updates in de weken die aan onze ÏDTROC-acties vooraf gaan.
    U vindt er bovendien ook een meer gedetailleerde Vraagbaak omtrent onze ÏDTROC: https://www.okaidi.be/idtroc-7
  • HOE LANG IS MIJN ÏDTROC-GESCHENKKAART GELDIG?

    De cadeaubon die op het einde van de ÏDTROC-actie ontvangt, is 2 maanden geldig vanaf het einde van deze actie in de winkel.
  • HOE KAN IK MIJN ÏDTROC-CADEAUBON GEBRUIKEN?

    U kunt deze gebruiken op onze website okaidi.be en in de winkel.
  • MIJN ÏDTROC-CADEAUBON VERSTRIJKT BINNENKORT. ZULT U DE GELDIGHEIDSDUUR ERVAN VERLENGEN?

    Uw cadeaubon is geprogrammeerd voor een geldigheidsduur van 2 maanden. U kunt de geldigheidsduur ervan dus niet verlengen.

KLANTENSERVICE :

Onze klantenservice is telefonisch en via e-mail beschikbaar via ons contactformulier: https://www.okaidi.be/contactus
De klantenservice is telefonisch beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9.00 uur tot 19.00 uur.