Tevreden of geld terug

Onze teams doen elke dag hun uiterste best om u de beste artikelen te bieden voor de beste prijs.

Als u niet helemaal tevreden bent met de artikelen die u hebt besteld, kunt u deze ruilen tegen andere artikelen of uw geld terugvragen binnen een periode van 60 dagen na aankoop (datum op de kassabon).

Ruilen of terugbetalen is alleen mogelijk wanneer de artikelen niet gedragen zijn en worden teruggestuurd in hun originele verpakking.

Omwille van hygiëne kan badmode en ondergoed niet teruggenomen of geruild worden behalve in gevallen van niet-naleving of een verborgen gebrek in overeenstemming met artikel 12 van deze algemene verkoopvoorwaarden.

Wij bieden u hiervoor twee mogelijkheden.

In een van onze winkels:

U kunt uw bestelde artikel(en) terugbrengen naar een van onze winkels (lijst van de winkels op www.okaidi.be). Breng hierbij uw elektronische factuur mee (beschikbaar in de sectie “Mijn bestelling volgen” op de website) en de retourbon die bij uw bestelling zit. Onze verkoopmedewerkers bieden u vervolgens de mogelijkheid om de betrokken artikelen te ruilen, of het aankoopbedrag terug te krijgen.

Wilt u ruilen? De winkel neemt het (de) artikel(en) terug voor de prijs die op uw factuur wordt vermeld (eventuele korting inbegrepen) en uw nieuwe artikel wordt aangerekend aan de prijs die geldt in de winkel. Als het nieuwe artikel dat u hebt gekozen goedkoper is, krijgt u het verschil contact terugbetaald. Als het nieuwe artikel dat u hebt gekozen duurder is, kunt u het verschil betalen via een van de betaalwijzen die in uw Okaïdi-winkel worden aanvaard.

Met de Post:

Per post: 

U kunt het (de) bestelde product(en) binnen 60 dagen na ontvangst per post aan ons terugsturen.

Hiervoor volgt u de volgende stappen:

1/ Ga naar "Mijn account", "Mijn bestellingen", "Ik iets terugsturen"

2/ Download uw retourformulier en voeg deze bij uw pakket met de ongewassen, ongedragen artikelen in hun originele verpakking.

3/ Stuur uw pakketje per post naar het volgende adres (retourverzendkosten op uw kosten) 

Okaïdi - Service Retour WEB

Entrepôt IDLOG

15 rue du Capitaine Picavet

59115 LEERS

FRANKRIJK

4/ Zodra wij uw artikelen hebben ontvangen, gaan wij over tot de directe terugbetaling op uw bankrekening.

 

Bij een Relay afhaalpunt :

U kunt het (de) bestelde product(en) binnen 60 dagen vanaf de datum van ontvangst retourneren door ze per post of via Mondial Relay naar ons op te sturen. Daarvoor:

1/ Ga naar "Mijn account", "Mijn bestellingen", "Retourneren"

2/ Download uw retourformulier en doe het in uw pakket met de artikelen in hun originele verpakking, ongewassen en ongedragen.

3/ Lever uw pakket gratis af bij uw dichtstbijzijnde verzendpunt en breng de retourlabel aan

4/ Zodra wij het pakje op het Relay punt hebben ontvangen, gaan wij over tot terugbetaling, rechtstreeks op uw bankrekening. Wij behouden echter het recht om het betaalde bedrag terug te vorderen indien de geretourneerde producten gebruikt, beschadigd of onvolledig zijn.

Gratis levering in een afhaalpunt
vanaf een aankoop van 40 euro
Gratis levering in de winkel
binnen de 2 tot 4 dagen
Omruilen of geld terug
binnen de 60 dagen
01-Icon/Services/E-resa
E-reservering
binnen de 2 uur beschikbaar in uw winkel
Prévisualiser le site au
Conserver pendant ma navigation

Id Navigation

Store : Language :
  • Français Nederlands
  • Wilt u graag onze nieuwtjes ontvangen ?
    Schrijf u in op onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van onze laatste aanbiedingen en nieuwigheden