DE MEEST GESTELDE VRAGEN
SANITAIRE MAATREGELEN OMTRENT COVID-19:
-
WELKE SANITAIRE MAATREGELEN HEBT U IN UW WINKELS INGEVOERD?
Om de veiligheid van iedereen te garanderen, hebben we de volgende maatregelen ingevoerd:
- - Het dragen van een mondmasker is voor iedereen verplicht, zowel medewerkers als klanten. Dit is verplicht vanaf de leeftijd van 6 jaar. Wij kunnen u geen masker verstrekken. We nodigen u uit om met uw eigen masker naar onze winkels te komen.
- Versterking van de "barrièremaatregelen:
- We beperken het aantal klanten per winkel
- Er worden dispensers van hydro-alcoholische oplossing ter uw beschikking gesteld
- In de winkel is een parcours getekend om tussen elke persoon, klant of medewerker, een afstand van 1,5 meter te garanderen
- We ontsmetten regelmatig alle plaatsen en voorwerpen die contactgevoelig zijn
- We geven de voorkeur aan betaling met een betaalkaart
- Ingrepen die in de winkel noodzakelijk zijn:
- De wachtrij is zo ingericht dat tussen elke persoon de noodzakelijke afstand wordt gegarandeerd
MIJN OKAIDI-ACCOUNT:
-
HOE MAAK IK EEN ACCOUNT AAN?
Als u op de account icoon boven in het menu klikt, kunt u een account creëren als u er geen hebt.
In de rubriek “Een account aanmaken” kunt u dan een account aanmaken op basis van uw e-mailadres of uw getrouwheidsnummer.
Het getrouwheidsnummer staat op uw kassabon. Indien u problemen zou hebben om uw getrouwheidskaart te koppelen, staat onze klantenservice ter uw beschikking om u te helpen. -
HOE KAN IK MIJN E-MAILADRES WIJZIGEN?
Om uw e-mailadres te wijzigen, neemt u contact op met de klantenservice via het contactformulier. Dit doet u door hier te klikken. -
HOE GA IK NAAR MIJN PERSOONLIJKE GEGEVENS?
Om de modaliteiten voor de verwerking van de persoonsgegevens te bekijken, kunt u de rubriek “Persoonsgegevens” raadplegen. -
HOE BEHEER IK MIJN ABONNEMENTEN EN ABONNEMENTANNULERINGEN VOOR HET GETROUWHEIDSPROGRAMMA EN DE NIEUWSBRIEVEN?
- Abonnement
Commerciële nieuwsbrieven:
Dit vertegenwoordigt 1 abonnement per merk. Om de nieuwsbrieven voor elk van onze merken Okaidi-Obaibi, Oxybul ontwikkeling en spelen en Idkids te ontvangen, moet u een e-mailadres en/of gsm-nummer vermelden (mobiel telefoonnummer?) in elk van de merken in de winkel of op de website. Ga naar uw webaccount, rubriek "Uw nieuwsbrief en sms". Vink [ja] in de bijhorende vakjes.
Zonder deze informatie ontvangt u geen mededelingen over onze product- en commerciële aanbiedingen van elk merk.
Getrouwheidsnieuwsbrieven:
Dit verloopt tegelijkertijd voor alle merken Okaidi-Obaibi, Oxybul ontwikkeling en spelen en Idkids door eenvoudigweg een e-mailadres en/of gsm-nummer te vermelden (mobiel telefoonnummer) in de winkel of op de website. Ga naar uw webaccount, rubriek "Uw nieuwsbrief en sms". Als er geen contactkanaal vermeld is, kunt u geen mededelingen ontvangen waarin u informatie vindt over de beschikbaarheid van uw voordelen.
- Het abonnement stopzetten:
Commerciële nieuwsbrief:
Het abonnement stopzetten gebeurt per merk. U moet dus naar elk van de merken gaan waar u geabonneerd bent, in de winkels of op de websites. Ga naar uw accounts, rubriek "Uw nieuwsbrief en sms". Vink [nee] in de bijhorende vakjes.
Getrouwheidsnieuwsbrief:
Dit gebeurt tegelijkertijd voor alle merken, in de winkel of door aan te melden aan uw webaccount, rubriek "Uw nieuwsbrief en sms". Vink [nee] in de bijhorende vakjes. -
VOOR AANVULLENDE VRAGEN OVER HET GETROUWHEIDSPROGRAMMA
Voor alle vragen over het getrouwheidsprogramma kunt u terecht in de rubriek “Neem contact met ons op”. Vul daar de gevraagde informatie in en kies het thema "Getrouwheidsprogramma" in het veld "Betreft" en kies vervolgens in de thema's die in het veld "Onderwerp" worden voorgesteld. Uw vraag zal behandeld worden door de dienst klantenservice die u zo snel mogelijk een antwoord bezorgd.
MIJN BESTELLING:
-
HOE KAN IK EEN BESTELLING PLAATSEN OP DE SITE OKAIDI.BE?
U moet over een klantenaccount op onze website beschikken, zodat u zich er kunt aanmelden vervolgens een selectie maken in de artikelen die u in uw winkelmandje wilt leggen.
Zodra u uw klantenaccount hebt gecreëerd of aangemeld bent bij deze klantenaccount, kunt u de producten selecteren die u wilt bestellen, door op het vakje "Toevoegen aan mandje" te klikken. De geselecteerde producten worden vervolgens weergegeven in het tabblad "Winkelmandje".
Vanaf uw winkelmandje kunt u dan de details van de bestelling controleren (de producten, hoeveelheden, de prijs, de maat, de kleur). -
HOE GEBRUIK IK EEN PROMOCODE VOOR MIJN BESTELLING?
Rechtstreeks in uw mandje wordt u uitgenodigd om een promocode in te vullen als u er een heeft, als u het vakje "Ik heb een promocode" aanvinkt voordat u uw winkelmandje bevestigt. -
WAT MOET IK DOEN ALS IK MIJN WINKELMANDJE HEB GEVULD VOORDAT IK ME IN MIJN KLANTENACCOUNT HEB AANGEMELD?
Op het moment dat u uw mandje bevestigt, wordt u uitgenodigd om u aan te melden of uw klantenaccount aan te maken, indien u dat nog niet had gedaan. -
HOE KAN IK EEN BESTELLING ANNULEREN OF WIJZIGEN?
Zodra uw bestelling is gevalideerd en door onze magazijn medewerkers wordt voorbereid, is het niet meer mogelijk om deze te annuleren of te wijzigen. -
WELKE BETAALMOGELIJKHEDEN ZIJN ER?
Op onze website worden verschillende betaalmogelijkheden aanvaard:- betaling met betaalkaart (Visa, Eurocard/Mastercard/Bancontact),
- betaling via PayPal,
- geschenkkaarten van Okaïdi / Oxybul / IDKIDS,
- getrouwheidsvoordelen van Okaïdi / Oxybul / IDKIDS
DE LEVERING VAN MIJN BESTELLING:
-
WELKE MOGELIJHEDEN ZIJN ER EN WAT ZIJN DE LEVERINGSTERMIJNEN?
Voor de levering in België, kunt u uit de volgende leveringsmogelijkheden kiezen:- in de winkel - gratis binnen 2-4 werkdagen
- thuis - Colissimo International: 5,90€ binnen 3 à 4 dagen. Levering is gratis vanaf 40€ aankoop
- in een afhaalpunt: 3,90€ binnen 3 tot 4 dagen. Levering is gratis vanaf 40€ aankoop
- Express TNT - € 9,90. Levering binnen 48 uur voor alle bestellingen die voor 10.30 uur worden geplaatst (met uitzondering van weekends en feestdagen).
-
IN WELKE LANDEN LEVERT U?
Wij leveren momenteel in België, Luxemburg en Nederland vanaf de okaidi.be website.
We leveren ook in 6 andere landen. Hiervoor nodigen we u uit om u aan te melden op de onderstaande websites:
- Frankrijk : www.okaidi.fr
- Polen: www.okaidi.pl
- Duitsland : www.okaidi.de
- Zwitserland : www.okaidi.ch
- Italië : www.okaidi.it
- Spanje : www.okaidi.es
-
IK HEB GEKOZEN VOOR LEVERING IN DE WINKEL, HOE WORD IK OP DE HOOGTE GEBRACHT DAT MIJN BESTELLING BESCHIKBAAR IS EN HOE KAN IK ZE GAAN OPHALEN?
Zodra uw pakketje in de winkel aankomt, wordt u automatisch op de hoogte gebracht via e-mail of sms. Uw pakje blijft gedurende 2 weken beschikbaar in de winkel. -
IK HEB EEN BESTELLING GEPLAATST OP UW WEBSITE. HOE KAN IK DE LEVERING VAN MIJN BESTELLING VOLGEN?
Log in op uw klantenaccount op onze website en ga vervolgens naar "Uw bestellingen". Door op de betreffende bestelling te klikken, krijgt u de details van de bestelling te zien, evenals de knop "Volg je pakket". Daarnaast heeft u in de verzendingsbevestiging van uw bestelling ook toegang tot deze leveringstracking.
RETOUR / OMWISSELEN VAN MIJN BESTELLING :
-
IK WIL GRAAG EEN/MEERDERE OP DE WEBSITE BESTELD(E) PRODUCT(EN) OMWISSELEN OMDAT IK NIET TEVREDEN BEN OVER MIJN AANKOOP. HOE GA IK TE WERK?
U kunt een of meerdere artikelen omwisselen binnen een termijn van 30 dagen vanaf ontvangst van de bestelling en op vertoon van uw factuur of aankoopbon:
- in de winkel: indien het artikel dat u kiest, duurder is, kunt u het verschil betalen via elk betaalmiddel dat in uw Okaïdi-boetiek dat wordt aanvaard. Omwisselen is enkel mogelijk via een retour in de boetiek. -
IK WIL GRAAG EEN/MEERDERE OP DE WEBSITE BESTELD(E) PRODUCT(EN) RETOURNEREN OMDAT IK NIET TEVREDEN BEN OVER. HOE GA IK TE WERK?
U kunt een of meerdere artikelen retourneren binnen een termijn van 30 dagen vanaf ontvangst van de bestelling:
- in de winkels : Okaïdi-Obaïbi en IDKIDS van uw keuze in België of Luxemburg.
Het volstaat om uw elektronische factuur mee te nemen, die u via de website in uw klantenaccount vindt.
De winkel betaalt het of de artikel(en) terug volgens de prijs die op uw factuur wordt weergegeven (eventueel met verrekening van kortingen).
e terugbetaling verschijnt op de gekoppelde rekening van de betaalwijze die werd gebruikt om de bestelling te betalen. Deze is zichtbaar binnen een termijn van 4-5 werkdagen (termijn tussen banken). Indien werd betaald met een geschenkkaart en/of voordeelcheque, kan de terugbetaling enkel gebeuren door de uitgifte van een nieuwe geschenkkaart en/of voordeelcheque door onze dienst klantenservice. Dit gebeurt binnen een termijn van 7 tot 10 dagen. De winkel onderneemt de stappen bij de klantenservice om een nieuwe geschenkkaart en/of voordeelcheque op te maken.
- naar onze opslagplaats : u kunt de retour rechtstreeks aangeven vanaf uw Okaïdi-rekening. Hiervoor meldt u zich aan op uw account, gaat u naar het tabblad "mijn bestellingen" en maakt u een retourbon aan. Volg de procedure en selecteer hierbij de terug te sturen artikelen. Voor elke retourzending naar de opslagplaats verzoeken we u om in uw pakje de af te drukken retourbon toe te voegen.
Okaidi Service Retour Web
Entrepôt IDLOG – OKAIDI/OBAIBI
15 rue PICAVET
59115 LEERS
- Indien u een retourzending via de post verstuurt, zijn de retourkosten voor uw rekening.
In het geval van een retourzending bij Mondial Relay(afhaalpunt) kunt u, na het aanmaken van uw retourbon via uw klantenaccount, uw ophaalpunt kiezen en het retouretiket afdrukken dat u op het pakket moet kleven. De retourkosten zijn gratis.
Zodra uw retourzending werd ontvangen en gecontroleerd, of als er een bewijs van verzending van uw retourzending werd voorgelegd, wordt de terugbetaling van uw geretourneerde product(en) verwerkt door creditering van uw betaalkaart of PayPal-account, die werd gebruikt om uw bestelling initieel te betalen. Indien de betaling gebeurde via geschenkkaart of voordeelcheque, kan de terugbetaling enkel worden uitgevoerd door de uitgifte van een nieuwe geschenkkaart of voordeelcheque. -
HOE ZIT HET MET DE LEVERINGSKOSTEN EN RETOURKOSTEN ALS IK EEN DEEL VAN OF DE VOLLEDIGE BESTELLING WIL RETOURNEREN?
De eventuele initiële leveringskosten worden integraal terugbetaald, maar enkel wanneer de bestelling volledig wordt geretourneerd.
OKAIDI is overigens niet verplicht om aanvullende kosten terug te betalen indien u uitdrukkelijk hebt gekozen voor een duurdere leveringswijze dan deze die standaard door OKAIDI wordt aangeboden. De retourkosten zijn voor uw rekening, evenals eventuele aanvullende kosten voor verzending (kost voor specifieke verzending door de aard van bepaalde artikelen die niet op een normale wijze door de post kunnen teruggestuurd worden). -
HOE GA IK NAAR DE FACTUUR VAN MIJN BESTELLING?
Meld u aan op uw klantenaccount, ga naar het tabblad "Uw bestellingen" en kik op de betrokken bestelling om het detail van de ontvangen producten te kennen. De knop “Factuur” staat ter uw beschikking in het detail van de bestelling. -
HOE MAAK IK MIJN RETOURBON AAN?
Meld u aan op uw klantenaccount, ga naar het tabblad "Uw bestellingen" en kik op de betrokken bestelling om het detail van de ontvangen producten te kennen.
Binnen een termijn van 30 dagen hebt u toegang tot de knop "Een of meerdere artikelen retourneren" om het/de artikel(en) die u wilt retourneren te selecteren, samen met de reden van de retour van dit/deze artikel(en). Klik dan op "Een retour aanmaken" om de retourmodus te kiezen (winkel, of de post).
Nadat uw retourbon is aangemaakt, moet u enkel nog klikken op de rubriek "Uw retourzendingen" om deze retourbon te kunnen afdrukken.
HET GETROUWHEIDSPROGRAMMA:
-
WAT ZIJN MIJN VOORDELEN?
- Uw getrouwheidsprogramma IDKIDS FAMILY brengt geëngageerde merken, zoals Okaïdi, Obaïbi, Oxybul, samen om de kinderen van wie u houdt een plezier te doen.
- Geniet van exclusieve voordelen, geldig bij Okaïdi-Obaïbi en ÏDKIDS.
- Bekijk de voordelen van het programma: klik hier
-
HOE WORD IK LID VAN HET IDKIDS FAMILY-PROGRAMMA?
U kunt aansluiten aan het programma in een Okaidi- of IDKIDS-winkel. Het lidmaatschap op de website gebeurt automatisch vanaf uw eerste aankoop. -
HOE KAN IK MIJN GETROUWHEIDSKAART AAN MIJN ONLINKE KLANTENACCOUNT KOPPELEN?
Indien u de kaart in de winkel hebt geopend en op de website van uw voordelen wenst te genieten, moet u uw kaart aan uw online account koppelen. Hiervoor vermeldt u bij het aanmaken van de online account het nummer van de kaart en uw e-mailadres (dat u in de winkel hebt opgegeven om de kaart aan te maken). Het kaartnummer staat op uw kassabon, in de e-mailberichten van het programma of op de mobiele digitale kaart. -
HOE RAADPLEEG IK MIJN PUNTENSALDO?
- U kunt uw puntensaldo raadplegen door u aan te melden in uw klantenaccount. De punten worden 2 tot 3 dagen na een aankoop in de winkel of 2 tot 3 dagen na verzending van uw internetbestelling gecrediteerd. In de winkel staat uw puntensaldo onderaan uw kassabon vermeld.
- U kunt uw puntensaldo ook raadplegen via de digitale kaart op uw gsm. U kunt deze via deze pagina installeren.
-
HOE ONTVANG IK MIJN PERSOONLIJKE VOORDELEN EN AANBIEDINGEN?
- U kunt uw voordelen ofwel via e-mail ofwel via de mobiele digitale kaart ontvangen. Hiervoor moet u controleren of de ontvangst van berichten via uw online klantenaccount geactiveerd is (pagina abonnementenvoorkeuren). U kunt op uw klantenaccount, in de winkel of via de klantenservice kiezen op welke manier u ze wenst te ontvangen.
- Verjaardagsvoordeel: 45 dagen vóór de verjaardag van het kind ontvangt u via e-mail of op uw mobiele digitale kaart een verrassingsaanbod.
- Geboortevoordeel: de dag nadat wij de informatie over uw kind hebben ontvangen, krijgt u automatisch het voordeel op al uw aankopen in de collecties geboorte / baby, en dit gedurende 12 maanden.
- IDTROC-voordeel: de merken van het programma zijn meermaals per jaar op de afspraak voor de IDTROC-verkopen. Hou de nieuwsbrieven in de gaten om de volgende data te weten te komen.
-
HOE LANG ZIJN MIJN PUNTEN GELDIG?
Uw punten zijn 12 maanden geldig na de verkoopdatum van uw laatste aankoop en deze termijn wordt bij elke aankoop verlengd. -
HOE SPAAR IK PUNTEN?
Alle producten geven recht op punten, met uitzondering van boeken en cd-roms. De punten worden toegekend exclusief verzendkosten, recupel-bijdrage en aankopen in fabriekswinkels. Indien met een geschenkkaart betaald wordt, worden er geen punten toegekend. -
HOE GEBRUIK IK MIJN VOORDELEN?
- Al uw IDKIDS FAMILY-voordelen kunt u gebruiken bij Okaïdi of ÏDKIDS, in de winkel of op de website.
- Getrouwheidsspaarpot: op de website van Okaïdi kunt u uw puntenspaarpot gebruiken wanneer u uw bestelling betaalt. In de winkel zal de verkoopster u aanbieden om uw punten voor de aankoop te gebruiken.
- Verjaardagsvoordeel: op de website van Okaïdi wordt uw aanbieding, als u gekoppeld bent aan uw account, in de lijst met codes op de bestelpagina weergegeven. Voer de persoonlijke code voor de verjaardag in om ervan te genieten. In de lijst zullen de aanbiedingen op de bestelpagina, op uw online account in de persoonlijke aanbiedingen, in het e-mailbericht voor de verjaardag en in de mobiele digitale kaart vermeld staan. In de winkel toont u bij uw bezoek het voordeel dat u via e-mail hebt ontvangen. U kunt ook uw identiteit geven aan de kassa en melden dat u graag een voordeel wilt gebruiken.
- Geboortevoordeel: automatisch dubbele punten op de website en in de winkel, op al uw aankopen vanaf de dag na aanmelding van het kind, en dit gedurende 12 maanden.
- Wat moet ik doen als ik mijn voordelen niet ontvangen heb? Indien u uw getrouwheidsvoordelen niet ontvangen hebt, controleer dan uw voorkeuren in de online klantenaccount, of u het ontvangen van e-mailberichten hebt toegestaan. Bij problemen nodigen wij u uit contact op te nemen met de klantenservice: Neem contact op via de pagina's "Hulp" en "Contact" en kies in het veld "Onderwerp" het thema "Getrouwheidsprogramma".
-
VOOR ALLE AANVULLENDE VRAGEN OVER HET GETROUWHEIDSPROGRAMMA
Voor vragen over het getrouwheidsprogramma kunt u terecht in de rubriek Contacten: Neem contact op via de pagina's "Hulp" en "Contact" en kies in het veld "Onderwerp" het thema "Getrouwheidsprogramma".
DE GESCHENKKAARTEN:
-
HOE GEBRUIK IK MIJN GESCHENKKAART?
Om de kaart te gebruiken, hebt u de keuze: in een of meerdere keren, op okaidi.be of in de winkel en kan ook aangevuld worden met een ander betaalmiddel.
In de winkel volstaat het om aan de kassa uw fysieke geschenkkaart of het nummer van uw e-cadeaukaart te tonen (19 cijfers van uw kaart en de pincode van 4 cijfers), die u via e-mail hebt ontvangen nadat u uw bestelling hebt bevestigd.
Op onze website kiest u gewoonweg de optie "OKAIDI GESCHENKKAART" op het moment van de betaling. Vervolgens moet u enkel nog de 19 cijfers van uw kaart en uw pincode van 4 cijfers (op de achterkant van uw kaart als u ze in de winkel hebt gekocht of in de bevestigingsmail als u uw kaart hebt gekocht via okaidi.be)
- Indien u uw bestelling met meerdere cadeaukaarten van Okaïdi wilt betalen: nadat u uw eerste kaart hebt geregistreerd, krijgt u de mogelijkheid om een tweede toe te voegen in de volgende stap. We aanvaarden maximaal 2 geschenkkaarten per bestelling.
- Indien het bedrag van uw bestelling lager is dan het totale bedrag van uw Okaïdi-cadeaukaarten, zal het bedrag van uw bestelling volledig van uw cadeaukaarten worden afgetrokken. Het saldo blijft beschikbaar en kunt u later opnieuw gebruiken.
- Indien het bedrag van uw bestelling hoger is dan het totale bedrag van uw Okaïdi-cadeaukaarten, kunt u de rest betalen met uw betaalkaart, PayPal of een andere Okaïdi-cadeaukaart. -
HOE KAN IK HET SALDO VAN MIJN GESCHENKKAART ZIEN?
Om het saldo van uw geschenkkaart te raadplegen, gaat u gewoon naar de rubriek “Geschenkkaart” op onze website. In de ruimte “Hebt u al een geschenkkaart?” kunt u de 19 cijfers van uw kaart en uw pincode van 4 cijfers vermelden (op de achterkant van uw kaart als u deze in de winkel hebt gekocht of in de bevestigingsmail als u uw kaart hebt aangekocht via okaidi.be), druk daarna op “Bevestigen”. -
HOE LANG KAN IK MIJN GESCHENKKAART GEBRUIKEN?
U hebt 1 jaar de tijd om uzelf een plezier te gunnen, in één of meerdere keren, in alle winkels van Okaïdi, Oxybul of ÏDKIDS in België en op de website "www.okaidi.be" -
WAT MOET IK DOEN ALS IK MIJN GESCHENKKAART VERLOREN BEN OF ALS ZE BESCHADIGD OF GESTOLEN IS? OF ALS IK ZE NIET MEER WIL GEBRUIKEN?
De kaart staat niet op naam, kan niet worden omgewisseld, vervangen, naar een rekening gecrediteerd worden en kan niet terugbetaald worden, zelfs niet in geval van verlies, diefstal, beschadiging of verstreken vervaldatum. -
WAT HOUDT DE E-GESCHENKKAART IN?
Dit is een geschenkkaart in niet-materiële vorm, voor een bedrag tussen 10 en 150 euro.
De e-geschenkkaart is uitsluitend beschikbaar op onze website okaidi.be. U kunt het bedrag van deze e-geschenkkaart kiezen op het moment dat u ze via onze website bestelt.
Voor meer informatie over de e-geschenkkaart die u via onze website kunt bestellen, nodigen we u uit om naar de rubriek “Geschenkkaart” van de website te toevoegen -
HOE ONTVANG IK EEN E-GESCHENKKAART ALS IK DEZE AANKOOP?
Indien u een e-geschenkkaart koopt, wordt deze u toegestuurd via e-mail met vermelding van de 19 cijfers van uw kaart en de pincode van 4 cijfers, nadat uw bestelling met deze e-geschenkkaart werd bevestigd.
ÏdTroc :
-
WAT HOUDT ÏDTROC IN? WANNEER VINDT DE VOLGENDE ÏDTROC-ACTIE PLAATS?
We nodigen u uit om op onze website naar de rubriek “ÏDTROC” te gaan voor meer informatie.
U ziet er de data en updates in de weken die aan onze ÏDTROC-acties vooraf gaan.
U vindt er bovendien ook een meer gedetailleerde Vraagbaak omtrent onze ÏDTROC: https://www.okaidi.be/idtroc-7 -
HOE LANG IS MIJN ÏDTROC-GESCHENKKAART GELDIG?
De cadeaubon die op het einde van de ÏDTROC-actie ontvangt, is 2 maanden geldig vanaf het einde van deze actie in de winkel. -
HOE KAN IK MIJN ÏDTROC-CADEAUBON GEBRUIKEN?
U kunt deze gebruiken op onze website okaidi.be en in de winkel. -
MIJN ÏDTROC-CADEAUBON VERSTRIJKT BINNENKORT. ZULT U DE GELDIGHEIDSDUUR ERVAN VERLENGEN?
Uw cadeaubon is geprogrammeerd voor een geldigheidsduur van 2 maanden. U kunt de geldigheidsduur ervan dus niet verlengen.
KLANTENSERVICE :
Onze klantenservice is telefonisch en via e-mail beschikbaar via ons contactformulier: https://www.okaidi.be/contactus
De klantenservice is telefonisch beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9.00 uur tot 19.00 uur.