DE MEEST GESTELDE VRAGEN


MIJN OKAIDI-ACCOUNT:

  • HOE MAAK IK EEN ACCOUNT AAN?

    Als u op de account icoon boven in het menu klikt, kunt u een account creëren als u er geen hebt.
    In de rubriek “Een account aanmaken” kunt u dan een account aanmaken op basis van uw e-mailadres of uw getrouwheidsnummer.
    Het getrouwheidsnummer staat op uw kassabon. Indien u problemen zou hebben om uw getrouwheidskaart te koppelen, staat onze klantenservice ter uw beschikking om u te helpen.
  • HOE KAN IK MIJN E-MAILADRES WIJZIGEN?

    Om uw e-mailadres te wijzigen, neemt u contact op met de klantenservice via het contactformulier. Dit doet u door hier te klikken.
  • HOE GA IK NAAR MIJN PERSOONLIJKE GEGEVENS?

    Om de modaliteiten voor de verwerking van de persoonsgegevens te bekijken, kunt u de rubriek “Persoonsgegevens” raadplegen.
  • HOE BEHEER IK MIJN ABONNEMENTEN EN ABONNEMENTANNULERINGEN VOOR HET GETROUWHEIDSPROGRAMMA EN DE NIEUWSBRIEVEN?

    - Abonnement
    Commerciële nieuwsbrieven:
    Dit vertegenwoordigt 1 abonnement per merk. Om de nieuwsbrieven voor elk van onze merken Okaidi-Obaibi, Oxybul ontwikkeling en spelen en Idkids te ontvangen, moet u een e-mailadres en/of gsm-nummer vermelden (mobiel telefoonnummer?) in elk van de merken in de winkel of op de website. Ga naar uw webaccount, rubriek "Uw nieuwsbrief en sms". Vink [ja] in de bijhorende vakjes.
    Zonder deze informatie ontvangt u geen mededelingen over onze product- en commerciële aanbiedingen van elk merk.

    Getrouwheidsnieuwsbrieven:
    Dit verloopt tegelijkertijd voor alle merken Okaidi-Obaibi, Oxybul ontwikkeling en spelen en Idkids door eenvoudigweg een e-mailadres en/of gsm-nummer te vermelden (mobiel telefoonnummer) in de winkel of op de website. Ga naar uw webaccount, rubriek "Uw nieuwsbrief en sms". Als er geen contactkanaal vermeld is, kunt u geen mededelingen ontvangen waarin u informatie vindt over de beschikbaarheid van uw voordelen.


    - Het abonnement stopzetten:
    Commerciële nieuwsbrief:
    Het abonnement stopzetten gebeurt per merk. U moet dus naar elk van de merken gaan waar u geabonneerd bent, in de winkels of op de websites. Ga naar uw accounts, rubriek "Uw nieuwsbrief en sms". Vink [nee] in de bijhorende vakjes.

    Getrouwheidsnieuwsbrief:
    Dit gebeurt tegelijkertijd voor alle merken, in de winkel of door aan te melden aan uw webaccount, rubriek "Uw nieuwsbrief en sms". Vink [nee] in de bijhorende vakjes.
  • VOOR AANVULLENDE VRAGEN OVER HET GETROUWHEIDSPROGRAMMA

    Voor alle vragen over het getrouwheidsprogramma kunt u terecht in de rubriek “Neem contact met ons op”. Vul daar de gevraagde informatie in en kies het thema "Getrouwheidsprogramma" in het veld "Betreft" en kies vervolgens in de thema's die in het veld "Onderwerp" worden voorgesteld. Uw vraag zal behandeld worden door de dienst klantenservice die u zo snel mogelijk een antwoord bezorgd.

MIJN BESTELLING:

  • HOE KAN IK EEN BESTELLING PLAATSEN OP DE SITE OKAIDI.BE?

    U moet over een klantenaccount op onze website beschikken, zodat u zich er kunt aanmelden vervolgens een selectie maken in de artikelen die u in uw winkelmandje wilt leggen.
    Zodra u uw klantenaccount hebt gecreëerd of aangemeld bent bij deze klantenaccount, kunt u de producten selecteren die u wilt bestellen, door op het vakje "Toevoegen aan mandje" te klikken. De geselecteerde producten worden vervolgens weergegeven in het tabblad "Winkelmandje".
    Vanaf uw winkelmandje kunt u dan de details van de bestelling controleren (de producten, hoeveelheden, de prijs, de maat, de kleur).
  • HOE GEBRUIK IK EEN PROMOCODE VOOR MIJN BESTELLING?

    Rechtstreeks in uw mandje wordt u uitgenodigd om een promocode in te vullen als u er een heeft, als u het vakje "Ik heb een promocode" aanvinkt voordat u uw winkelmandje bevestigt.
  • WAT MOET IK DOEN ALS IK MIJN WINKELMANDJE HEB GEVULD VOORDAT IK ME IN MIJN KLANTENACCOUNT HEB AANGEMELD?

    Op het moment dat u uw mandje bevestigt, wordt u uitgenodigd om u aan te melden of uw klantenaccount aan te maken, indien u dat nog niet had gedaan.
  • HOE KAN IK EEN BESTELLING ANNULEREN OF WIJZIGEN?

    Zodra uw bestelling is gevalideerd en door onze magazijn medewerkers wordt voorbereid, is het niet meer mogelijk om deze te annuleren of te wijzigen.
  • WELKE BETAALMOGELIJKHEDEN ZIJN ER?

    Op onze website worden verschillende betaalmogelijkheden aanvaard:
    • betaling met betaalkaart (Visa, Eurocard/Mastercard/Bancontact),
    • betaling via PayPal,
    • geschenkkaarten van Okaïdi / Oxybul / IDKIDS,
    • getrouwheidsvoordelen van Okaïdi / Oxybul / IDKIDS

DE LEVERING VAN MIJN BESTELLING:

  • WELKE MOGELIJHEDEN ZIJN ER EN WAT ZIJN DE LEVERINGSTERMIJNEN?

    Voor de levering in België, kunt u uit de volgende leveringsmogelijkheden kiezen:
    • in de winkel - gratis binnen 2-4 werkdagen
    • thuis - Colissimo International: 5,90€ binnen 3 à 4 dagen. Levering is gratis vanaf 40€ aankoop
    • in een afhaalpunt: 3,90€ binnen 3 tot 4 dagen. Levering is gratis vanaf 40€ aankoop
    • Express TNT - € 9,90. Levering binnen 48 uur voor alle bestellingen die voor 10.30 uur worden geplaatst (met uitzondering van weekends en feestdagen).
    Om meer te weten over de leveringsmogelijkheden en -termijnen, nodigen we u uit om naar de rubriek “Onze leveringsmodi” te gaan op onze website.
  • IN WELKE LANDEN LEVERT U?

    Wij leveren momenteel in België, Luxemburg en Nederland vanaf de okaidi.be website.
    We leveren ook in 6 andere landen. Hiervoor nodigen we u uit om u aan te melden op de onderstaande websites:
  • IK HEB GEKOZEN VOOR LEVERING IN DE WINKEL, HOE WORD IK OP DE HOOGTE GEBRACHT DAT MIJN BESTELLING BESCHIKBAAR IS EN HOE KAN IK ZE GAAN OPHALEN?

    Zodra uw pakketje in de winkel aankomt, wordt u automatisch op de hoogte gebracht via e-mail of sms. Uw pakje blijft gedurende 2 weken beschikbaar in de winkel.
  • IK HEB EEN BESTELLING GEPLAATST OP UW WEBSITE. HOE KAN IK DE LEVERING VAN MIJN BESTELLING VOLGEN?

    Log in op uw klantenaccount op onze website en ga vervolgens naar "Uw bestellingen". Door op de betreffende bestelling te klikken, krijgt u de details van de bestelling te zien, evenals de knop "Volg je pakket". Daarnaast heeft u in de verzendingsbevestiging van uw bestelling ook toegang tot deze leveringstracking.

RETOUR / OMWISSELEN VAN MIJN BESTELLING :

  • IK WIL GRAAG EEN/MEERDERE OP DE WEBSITE BESTELD(E) PRODUCT(EN) OMWISSELEN OMDAT IK NIET TEVREDEN BEN OVER MIJN AANKOOP. HOE GA IK TE WERK?

    U kunt een of meerdere artikelen omwisselen binnen een termijn van 30 dagen vanaf ontvangst van de bestelling en op vertoon van uw factuur of aankoopbon:
    - in de winkel: indien het artikel dat u kiest, duurder is, kunt u het verschil betalen via elk betaalmiddel dat in uw Okaïdi-boetiek dat wordt aanvaard. Omwisselen is enkel mogelijk via een retour in de boetiek.
  • IK WIL GRAAG EEN/MEERDERE OP DE WEBSITE BESTELD(E) PRODUCT(EN) RETOURNEREN OMDAT IK NIET TEVREDEN BEN OVER. HOE GA IK TE WERK?

    U kunt een of meerdere artikelen retourneren binnen een termijn van 30 dagen vanaf ontvangst van de bestelling:
    - in de winkels : Okaïdi-Obaïbi en IDKIDS van uw keuze in België of Luxemburg.
    Het volstaat om uw elektronische factuur mee te nemen, die u via de website in uw klantenaccount vindt.
    De winkel betaalt het of de artikel(en) terug volgens de prijs die op uw factuur wordt weergegeven (eventueel met verrekening van kortingen).
    e terugbetaling verschijnt op de gekoppelde rekening van de betaalwijze die werd gebruikt om de bestelling te betalen. Deze is zichtbaar binnen een termijn van 4-5 werkdagen (termijn tussen banken). Indien werd betaald met een geschenkkaart en/of voordeelcheque, kan de terugbetaling enkel gebeuren door de uitgifte van een nieuwe geschenkkaart en/of voordeelcheque door onze dienst klantenservice. Dit gebeurt binnen een termijn van 7 tot 10 dagen. De winkel onderneemt de stappen bij de klantenservice om een nieuwe geschenkkaart en/of voordeelcheque op te maken.

    - naar onze opslagplaats : u kunt de retour rechtstreeks aangeven vanaf uw Okaïdi-rekening. Hiervoor meldt u zich aan op uw account, gaat u naar het tabblad "mijn bestellingen" en maakt u een retourbon aan. Volg de procedure en selecteer hierbij de terug te sturen artikelen. Voor elke retourzending naar de opslagplaats verzoeken we u om in uw pakje de af te drukken retourbon toe te voegen.
    Okaidi Service Retour Web
    Entrepôt IDLOG – OKAIDI/OBAIBI
    15 rue PICAVET
    59115 LEERS

    - Indien u een retourzending via de post verstuurt, zijn de retourkosten voor uw rekening.

    In het geval van een retourzending bij Mondial Relay(afhaalpunt) kunt u, na het aanmaken van uw retourbon via uw klantenaccount, uw ophaalpunt kiezen en het retouretiket afdrukken dat u op het pakket moet kleven. De retourkosten zijn gratis.

    Zodra uw retourzending werd ontvangen en gecontroleerd, of als er een bewijs van verzending van uw retourzending werd voorgelegd, wordt de terugbetaling van uw geretourneerde product(en) verwerkt door creditering van uw betaalkaart of PayPal-account, die werd gebruikt om uw bestelling initieel te betalen. Indien de betaling gebeurde via geschenkkaart of voordeelcheque, kan de terugbetaling enkel worden uitgevoerd door de uitgifte van een nieuwe geschenkkaart of voordeelcheque.
  • HOE ZIT HET MET DE LEVERINGSKOSTEN EN RETOURKOSTEN ALS IK EEN DEEL VAN OF DE VOLLEDIGE BESTELLING WIL RETOURNEREN?

    De eventuele initiële leveringskosten worden integraal terugbetaald, maar enkel wanneer de bestelling volledig wordt geretourneerd.
    OKAIDI is overigens niet verplicht om aanvullende kosten terug te betalen indien u uitdrukkelijk hebt gekozen voor een duurdere leveringswijze dan deze die standaard door OKAIDI wordt aangeboden. De retourkosten zijn voor uw rekening, evenals eventuele aanvullende kosten voor verzending (kost voor specifieke verzending door de aard van bepaalde artikelen die niet op een normale wijze door de post kunnen teruggestuurd worden).
  • HOE GA IK NAAR DE FACTUUR VAN MIJN BESTELLING?

    Meld u aan op uw klantenaccount, ga naar het tabblad "Uw bestellingen" en kik op de betrokken bestelling om het detail van de ontvangen producten te kennen. De knop “Factuur” staat ter uw beschikking in het detail van de bestelling.
  • HOE MAAK IK MIJN RETOURBON AAN?

    Meld u aan op uw klantenaccount, ga naar het tabblad "Uw bestellingen" en kik op de betrokken bestelling om het detail van de ontvangen producten te kennen.
    Binnen een termijn van 30 dagen hebt u toegang tot de knop "Een of meerdere artikelen retourneren" om het/de artikel(en) die u wilt retourneren te selecteren, samen met de reden van de retour van dit/deze artikel(en). Klik dan op "Een retour aanmaken" om de retourmodus te kiezen (winkel, of de post).
    Nadat uw retourbon is aangemaakt, moet u enkel nog klikken op de rubriek "Uw retourzendingen" om deze retourbon te kunnen afdrukken.

HET GETROUWHEIDSPROGRAMMA:

  • WELKE MERKEN ZITTEN IN HET IDKIDS FAMILY PROGRAMMA?

    Uw IDKIDS FAMILY getrouwheidsprogramma omvat de geëngageerde merken Okaïdi, Obaïbi, Oxybul, Catimini, Absorba, Chipi, Lili Gaufrette, Z.

    Raadpleeg de voordelen van het programma door hier te klikken okaidi.be/idkidsfamily
  • HOE LID WORDEN VAN HET IDKIDS FAMILY PROGRAMMA?

    U kunt lid worden van het programma in de winkels van Okaïdi, Oxybul, Catimini of IDKIDS. Het lidmaatschap op de website is automatisch vanaf uw eerste aankoop.
  • WAT ZIJN MIJN VOORDELEN?

    • Spaarpot: Bij elke aankoop in onze winkels of op de website van onze merken verzamelt u getrouwheidspunten. 1€ uitgegeven staat gelijk aan 1 getrouwheidspunt. Bij elke 25 getrouwheidspunten krijgt u 1€ korting die u kunt gebruiken wanneer u maar wilt en op het merk van uw keuze (met uitzondering van sterproducten, boeken, outletartikelen, corners, aankoop van e-geschenkkaarten, IDTROC, verzendkosten, mini-donaties.)
    • Verjaardag: Ontvang een verrassingsaanbod voor de verjaardag van uw kind, evenals tips en advies voor een onvergetelijk verjaardagsfeest.
    • Geboorte: Als u een baby jonger dan 12 maanden heeft, heeft u recht op het verdubbelen van de getrouwheidspunten op de merken Obaibi, Absorba, de geboorte-babycollecties van Catimini, en de speelgoedmerken Manibul, Senisbul en Trotibul. Om hiervan te genieten, voert u de geboortedatum van uw baby in uw klantaccount in. Dit aanbod is 12 maanden geldig, 24 uur nadat u de gegevens van uw baby heeft ingevuld.
  • HOE KRIJG IK MIJN VOORDELEN EN PERSOONLIJKE AANBIEDINGEN?

    Uw voordelen worden via e-mail verstuurd. Controleer hiervoor of het ontvangen van mededelingen is geactiveerd in uw online klantaccount

    • Verjaardagsvoordeel: 45 dagen voor de verjaardag van uw kind ontvangt u een verrassingsaanbieding via e-mail.
    • Geboortevoordeel: 24 uur nadat u de gegevens van uw baby heeft ingevuld, geniet u automatisch van de verdubbeling van de getrouwheidspunten op de merken Obaibi, Absorba, de geboorte-baby collecties van Catimini en het speelgoed Manibul, Sensibul en Trottibul, gedurende 12 maanden.
    • IDTROC voordeel: de merken in het programma nodigen u meerdere keren per jaar uit voor de IDTROC-verkopen. Houd de nieuwsbrieven in de gaten om de volgende data te ontdekken. Sommige van onze winkels bieden ook permanente IDTROC aan, ontdek de lijst hier.
  • HOE GEBRUIK IK MIJN VOORDELEN?

    Al uw IDKIDS FAMILY voordelen kunt u gebruiken in de winkels van Okaïdi, Oxybul, Catimini of IDKIDS, en op de websites okaidi.be en idkids.com.

    • Getrouwheidsspaarpot: op de website kunt u uw getrouwheidspunten gebruiken wanneer u uw bestelling betaalt. In de winkel kunt u vragen om uw getrouwheidspunten te gebruiken bij de kassa.
    • Verjaardagsvoordeel: om uw voordeel op de website te gebruiken, moet u de persoonlijke code invoeren die u in uw e-mails of in uw klantenrekening vindt. Toon in de winkel het per e-mail ontvangen voordeel, of identificeer u bij een verkooper.
    • Geboortevoordeel: 24 uur na de geboorte van uw kind, geniet u automatisch van dubbele punten door u te identificeren op het web en in de winkel.
  • WAT MOET IK DOEN ALS IK MIJN VOORDELEN NIET HEB ONTVANGEN?

    Als u uw getrouwheidsvoordelen niet hebt ontvangen, controleer dan uw voorkeuren in uw online klantenaccount om er zeker van te zijn dat u hebt ingestemd met het ontvangen van e-mails en check zeker ook uw spam-box. Ondervind u toch problemen, gelieve dan contact op te nemen met onze klantenservice: Neem contact op per e-mail vanaf de pagina 'Contact' en kies het onderwerp "Het getrouwheidsprogramma" in het veld "onderwerp"
  • HOE KOPPEL IK MIJN KLANTENKAART AAN MIJN ONLINE KLANTENREKENING?

    Als u zich in de winkel bij het getrouwheidsprogramma hebt aangesloten en op de website van uw voordelen wilt genieten, moet u uw kaart aan uw online-account koppelen.

    Voer daarvoor bij het aanmaken van uw online-account uw kaartnummer, naam en e-mailadres in (dat u in de winkel hebt gekregen bij het aanmaken van de kaart). Het kaartnummer vindt u op uw kassabon of in uw nieuwsbrieven.
  • HOE KAN IK MIJN GETROUWHEIDSPUNTEN CONTROLEREN?

    U kunt uw getrouwheidspunten controleren door in te loggen op uw klantaccount. De punten worden 2 tot 3 dagen na een aankoop in de winkel bijgeschreven, of 2 tot 3 dagen na verzending van uw webbestelling. In de winkel staat het aantal punten onderaan uw kassabon vermeld.

    U kunt ook het saldo van uw getrouwheidspunten controleren vanaf de gedigitaliseerde kaart op uw mobiel. U kunt deze installeren via deze pagina.
  • HOE LANG ZIJN MIJN GETROUWHEIDSPUNTEN GELDIG?

    Uw getrouwheidspunten zijn 24 maanden geldig na de datum van uw laatste aankoop. Hun geldigheid wordt telkens met 24 maanden verlengd bij elke aankoop.
  • HOE VERDIEN IK GETROUWHEIDSPUNTEN?

    Als lid van IDKIDS FAMILY verdient u automatisch getrouwheidspunten vanaf het moment van inschrijving, op alle netto aankopen, zelfs tijdens de uitverkoop!

    Uitzonderingen: aankopen en verkopen van IDTROC, aankopen in Catimini outletwinkels, corners. Verzendkosten, mini-donaties en ecobelasting geven geen recht op het verdienen van getrouwheidspunten. Betalingen met geschenkkaarten of geschenkcheques resulteren niet in het verdienen van getrouwheidspunten.
  • HOE WERKT HET DONEREN VAN PUNTEN?

    Lopen uw getrouwheidspunten binnenkort af? U heeft de mogelijkheid om ze te doneren aan het WE ACT FOR KIDS Fonds, via uw klantenaccount. U hoeft alleen maar het aantal getrouwheidspunten te kiezen en de actie die u wilt ondersteunen, en dat is het!

    Als uw donatie meer dan €10 bedraagt en u een fiscaal ontvangstbewijs wilt, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice.
  • WE HEBBEN UW VRAAG NIET BEANTWOORD

    Ga naar deze pagina om contact op te nemen met de klantenservice, en kies de rubriek "getrouwheidsprogramma"

DE GESCHENKKAARTEN:

  • HOE GEBRUIK IK MIJN GESCHENKKAART?

    Om de kaart te gebruiken, hebt u de keuze: in een of meerdere keren, op okaidi.be of in de winkel en kan ook aangevuld worden met een ander betaalmiddel.

    In de winkel volstaat het om aan de kassa uw fysieke geschenkkaart of het nummer van uw e-cadeaukaart te tonen (19 cijfers van uw kaart en de pincode van 4 cijfers), die u via e-mail hebt ontvangen nadat u uw bestelling hebt bevestigd.
    Op onze website kiest u gewoonweg de optie "OKAIDI GESCHENKKAART" op het moment van de betaling. Vervolgens moet u enkel nog de 19 cijfers van uw kaart en uw pincode van 4 cijfers (op de achterkant van uw kaart als u ze in de winkel hebt gekocht of in de bevestigingsmail als u uw kaart hebt gekocht via okaidi.be)
    - Indien u uw bestelling met meerdere cadeaukaarten van Okaïdi wilt betalen: nadat u uw eerste kaart hebt geregistreerd, krijgt u de mogelijkheid om een tweede toe te voegen in de volgende stap. We aanvaarden maximaal 2 geschenkkaarten per bestelling.
    - Indien het bedrag van uw bestelling lager is dan het totale bedrag van uw Okaïdi-cadeaukaarten, zal het bedrag van uw bestelling volledig van uw cadeaukaarten worden afgetrokken. Het saldo blijft beschikbaar en kunt u later opnieuw gebruiken.
    - Indien het bedrag van uw bestelling hoger is dan het totale bedrag van uw Okaïdi-cadeaukaarten, kunt u de rest betalen met uw betaalkaart, PayPal of een andere Okaïdi-cadeaukaart.
  • HOE KAN IK HET SALDO VAN MIJN GESCHENKKAART ZIEN?

    Om het saldo van uw geschenkkaart te raadplegen, gaat u gewoon naar de rubriek “Geschenkkaart” op onze website. In de ruimte “Hebt u al een geschenkkaart?” kunt u de 19 cijfers van uw kaart en uw pincode van 4 cijfers vermelden (op de achterkant van uw kaart als u deze in de winkel hebt gekocht of in de bevestigingsmail als u uw kaart hebt aangekocht via okaidi.be), druk daarna op “Bevestigen”.
  • HOE LANG KAN IK MIJN GESCHENKKAART GEBRUIKEN?

    U hebt 1 jaar de tijd om uzelf een plezier te gunnen, in één of meerdere keren, in alle winkels van Okaïdi, Oxybul of ÏDKIDS in België en op de website "www.okaidi.be"
  • WAT MOET IK DOEN ALS IK MIJN GESCHENKKAART VERLOREN BEN OF ALS ZE BESCHADIGD OF GESTOLEN IS? OF ALS IK ZE NIET MEER WIL GEBRUIKEN?

    De kaart staat niet op naam, kan niet worden omgewisseld, vervangen, naar een rekening gecrediteerd worden en kan niet terugbetaald worden, zelfs niet in geval van verlies, diefstal, beschadiging of verstreken vervaldatum.
  • WAT HOUDT DE E-GESCHENKKAART IN?

    Dit is een geschenkkaart in niet-materiële vorm, voor een bedrag tussen 10 en 150 euro.
    De e-geschenkkaart is uitsluitend beschikbaar op onze website okaidi.be. U kunt het bedrag van deze e-geschenkkaart kiezen op het moment dat u ze via onze website bestelt.
    Voor meer informatie over de e-geschenkkaart die u via onze website kunt bestellen, nodigen we u uit om naar de rubriek “Geschenkkaart” van de website te toevoegen
  • HOE ONTVANG IK EEN E-GESCHENKKAART ALS IK DEZE AANKOOP?

    Indien u een e-geschenkkaart koopt, wordt deze u toegestuurd via e-mail met vermelding van de 19 cijfers van uw kaart en de pincode van 4 cijfers, nadat uw bestelling met deze e-geschenkkaart werd bevestigd.

ÏdTroc :

  • WAT HOUDT ÏDTROC IN? WANNEER VINDT DE VOLGENDE ÏDTROC-ACTIE PLAATS?

    We nodigen u uit om op onze website naar de rubriek “ÏDTROC” te gaan voor meer informatie.
    U ziet er de data en updates in de weken die aan onze ÏDTROC-acties vooraf gaan.
    U vindt er bovendien ook een meer gedetailleerde Vraagbaak omtrent onze ÏDTROC: https://www.okaidi.be/idtroc-7
  • HOE LANG IS MIJN ÏDTROC-GESCHENKKAART GELDIG?

    De cadeaubon die op het einde van de ÏDTROC-actie ontvangt, is 2 maanden geldig vanaf het einde van deze actie in de winkel.
  • HOE KAN IK MIJN ÏDTROC-CADEAUBON GEBRUIKEN?

    U kunt deze gebruiken op onze website okaidi.be en in de winkel.
  • MIJN ÏDTROC-CADEAUBON VERSTRIJKT BINNENKORT. ZULT U DE GELDIGHEIDSDUUR ERVAN VERLENGEN?

    Uw cadeaubon is geprogrammeerd voor een geldigheidsduur van 2 maanden. U kunt de geldigheidsduur ervan dus niet verlengen.

KLANTENSERVICE :

Onze klantenservice is telefonisch en via e-mail beschikbaar via ons contactformulier: https://www.okaidi.be/contactus
De klantenservice is telefonisch beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9.00 uur tot 19.00 uur.

Gratis levering in een afhaalpunt
vanaf een aankoop van 40 euro
Gratis levering in de winkel
binnen de 2 tot 4 dagen
Omruilen of geld terug
binnen de 60 dagen
01-Icon/Services/E-resa
E-reservering
binnen de 2 uur beschikbaar in uw winkel
Prévisualiser le site au
Conserver pendant ma navigation

Id Navigation

Store : Language :
  • Français Nederlands
  • Back to top
    Wilt u graag onze nieuwtjes ontvangen ?
    Schrijf u in op onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van onze laatste aanbiedingen en nieuwigheden
    Alternate Text